میں بہار ہوں، ایک ویزن، ترقی پسند بہار، ایڈوانٹیج ڈائیلاگ پروگرام کا انعقاد

 

 میں بہار ہوں ایڈوانٹج ڈائیلاگ پروگرام ایک اچھا اقدام ، خورشید احمد کی نئی سوچ: وزیر منگل پانڈے

پٹنہ 29 جون 2024۔  میں بہار ہوں، ایک ویزن، ترقی پسند بہار کی بات، ایڈوانٹیج سروسز کی جانب سے ہفتہ 29 جون کو راجدھانی کے اتسو ہال، ہوٹل چانکیہ، پٹنہ میں ایڈوانٹیج ڈائیلاگ پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔  صحت مند معاشرے کے موضوع پر گفتگو ہوئی۔ اس پروگرام کے مہمان خصوصی صحت اور خاندانی بہبود کے وزیر منگل پانڈے نے پانچ پینلسٹ ڈاکٹر ستیہ جیت سنگھ، منیجنگ ڈائریکٹر روبن گروپ آف ہاسپٹلس، پٹنہ، روی شنکر سنگھ، میڈیکل ڈائریکٹر، جئے پربھا میدانتا اسپتال، پٹنہ۔ڈاکٹر  اشوک کمار، کارڈیک سائنسز، ایچ ڈی این اے آروگیم اسپتال، پٹنہ۔  ڈاکٹر ستیش سنگھ، ڈائریکٹر، ڈاکٹر پربھات میموریل ہیرامتی اسپتال، پٹنہ۔  ڈاکٹر وی پی  سنگھ، منیجنگ ڈائریکٹر، سویرا اسپتال، پٹنہ، کو مومینٹم دیکر حوصلہ افزائی کی ۔ اس موقع پر  وزیر صحت نے کہا کہ آئندہ پروگرام کا موضوع ‘میں بہار ایڈوانٹیج ڈائیلاگ اہمیت رکھتا ‘ ہے، انہوں نے کہا کہ یہ ایک اچھا اقدام ہے اور اس کے لیے میں بانی اور سی ای او خورشید احمد کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا۔ ایڈوانٹیج سروسز اور ان کی ٹیم کے ارکان ریاست کے لیے ان کے شاندار اقدام کے لیے انہیں مبارکباد پیش کرتے ہیں۔
اس موقع پرخورشید احمد، بانی اور سی ای او، ایڈوانٹیج سروسز نےمہمانوں کا استقبال کیا۔انہوں نے کہا کہ میں ہوں بہار کا ایک ہی مقصد ہے کہ بہار کی ترقی اور خوشحالی میں ہماری کمپنی ایڈوانٹیج سروسز اور ہماری پہل “میں ہوں بہار” ایڈوانٹیج ڈائیلاگ کی پہلی سیریز ہے۔ جون 2024 سے شروع ہونے والے اس  12 ایپی سوڈز کا انعقاد کیا جا رہا ہے، جس میں ہر ماہ ایک ایپیسوڈ مختلف شعبوں پر فوکس کیا جائے گا، انہوں نے کہا کہ صحتمند سماج پر آج پہلی قسط کا انعقاد کیا گیا۔  انہوں نے کہا کہ کل اقساط 12 ہیں۔  جس میں صحت کی دیکھ بھال، تعلیم، کھیل، انفراسٹرکچر، سماجی خدمات، آرٹ اینڈ کلچر، امن و امان، کاروباری اور خواتین کے مسائل کے علاوہ دیگر پروگرام ہوں گے، انہوں نے کہا کہ ہماری سوچ ہے کہ بہار کو بہتر بنانا ہے ۔ اس میں صرف حکومت یہی نہیں، یہاں کے ہر شہری کو بھی آگے آنا ہوگا۔  انہوں نے کہا کہ تمام پروگراموں کی تکمیل کے بعد میں ہوں بہار کے نام سے ایک کتاب شائع کی جائے گی جس کا اجراء اور تقسیم کیا جائے گا۔
انہوں نے کہا کہ جب دنیا میں لوگ کووڈ وبائی مرض سے دوچار تھے، اس وقت ایڈوانٹیج ڈائیلاگ اوپینین دیٹ میٹر کا پہلا پروگرام منعقد کیا گیا تھا، جو اس پروگرام کی نظامت کر رہی پریرنا پرتاپ نے پانچوں پینلسٹ کے ساتھ باری باری سے صحت مند بہار، صحت مند معاشرے اور پر تبادلہ خیال کر رہی تھیں۔   تمام پینلسٹس نے اپنے اپنے انداز میں لوگوں کو سمجھایا۔  پروگرام کے مہمان خصوصی سہجانند پرساد سنگھ، صدر، آئی ایم اے تھے، اس کے علاوہ تعاون کرنے والوں میں بہار انڈسٹری ایسوسی ایشن، پٹنہ لٹریری فیسٹیول، ڈاکٹر پربھات میموریل ہیرامتی اسپتال راجندر نگر پٹنہ، روبن میموریل اسپتال پاٹلی پترا، میدانتا اسپتال کنکر باغ پٹنہ، شامل سویرا اسپتال کنکر باغ پٹنہ، ایچ ڈی این اے آروگیہ اسپتال پٹنہ، بھیبھا سنگھ، ڈاکٹر توصیف، عبید الرحمن، پنکج چودھری، اپوروا ہرش، ڈاکٹر سنجیو، منت رحمانی، وشیشٹھ نارائن، انیل مشرا، تبریز عالم سمیت 200 سے زائد افراد نے شرکت کی۔