نیٹ فلکس اور سنجے لیلا بھنسالی نے ‘ہیرامنڈی: دی ڈائمنڈ مارکیٹ’ کے سیزن 2 کا اعلان کیا

تاثیر۳       جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

سیریز ‘ ہیرامنڈی دی ڈائمنڈ بارکیٹ’ نے یکم مئی کو ریلیز ہونے کے بعد سے پوری دنیا کی توجہ مبذول کر لی ہے۔ اپنی ریلیز کے صرف ایک ہفتے میں، یہ تیزی سے 43 ممالک میں نیٹ فلیکس کی ٹاپ 10 ٹی وی (غیر انگریزی) کی فہرست میں شامل ہو گیا اور اس کے ساتھ یہ عالمی سطح پر سب سے زیادہ دیکھی جانے والی ہندوستانی سیریز بن کر ابھری۔ اس سے حوصلہ افزائی پا کر نیٹ فلکس اور سنجے لیلا بھنسالی نے ‘ہیرامنڈی: دی ڈائمنڈبازار’ کے سیزن 2 کا اعلان کیا ہے۔
شو کے آغاز کے بعد سے یہ سیریز انڈیا ٹاپ 10 کی فہرست میں پہلے نمبر پر ہے۔ یہ شو نہ صرف مقبول ہے بلکہ یہ ثقافت پر بھی گہرا اثر ڈال رہا ہے۔ شائقین ملیکا جان اور فردین کے ڈائیلاگ، ببوجان کی دلکش چال ، ساتھ ہی ساتھ ‘سکل بن’ اور ‘ایک بار دیکھلیجئے’ کے دل کو چھو لینے والی موسیقی کی پیشکشوں اور شاندار ملبوسات کو ری کریٹ کر رہے ہیں۔ ہیرامنڈی: ڈائمنڈ بازار کے سیزن 1 کو شائقین کی جانب سے ملنے والی بے پناہ محبت نے اسے کامیاب بنا دیا ہے۔ ایسے میں نیٹ فلکس انڈیا نے خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اپنے دوسرے سیزن کا بھی اعلان کیا ہے۔
ممبئی کے کارٹر روڈ پر 100 رقاصوں نے شاندار فلیش موب کیا، سبھی نے انارکلی اور گھنگھرس پہن رکھے تھے۔ انہوں نے سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ’ہیرامنڈی: دی ڈائمنڈ بازار‘ کو سیریز کے گانوں پر رقص کرکے شاندار طریقے سے منایا۔ حاضرین نے بھی گانا شروع کیا تو ڈانسرز نے سیزن 2 کے حوالے سے دلچسپ خبر سنادی، جسے جان کر سب حیران رہ گئے۔
سنجے لیلا بھنسالی نے ہیرامنڈی: دی ڈائمنڈ بازار کی کامیابی پر اظہار تشکر کیا اور کہا کہ مجھے “ہیرامنڈی: دی ڈائمنڈ بازار” کے لیے جو پیار اور احترام ملا ہے اس کے لیے میں خود کو بہت خوش قسمت سمجھتا ہوں۔ یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ دنیا بھر کے سامعین نے اس شو کو پسند کیا اور یہ نیٹ فلکس جیسے عظیم پارٹنر سے ملا۔ مجھے خوشی ہے کہ ہم سیزن 2 کے ساتھ واپس آئے ہیں۔
شو کے سیزن 1 نے مداحوں کو دیوانہ بنا دیا۔ جس کے بعد اب دوسرے سیزن کے اعلان کے ساتھ ہی سب کے ذہنوں میں سوالات آنے والے ہیں کہ کیا تاریخ پھر سے بنے گی؟ ہیرامنڈی ڈائمنڈز کے لیے اور کیا آنے والا ہے؟ اور ان سوالوں کا جواب دینے کے لیے، ہیرامنڈی: ڈائمنڈ بازار بڑی شدت اور طاقتور کہانی سنانے کے ساتھ واپسی کے لیے تیار ہے۔