ٹی ۔20ورلڈ کپ: ہوپ کی طوفانی نصف سنچری کی بدولت ویسٹ انڈیز نے امریکا کو 9 وکٹوں سے شکست دی

تاثیر۲۲      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ٹی ۔20ورلڈ کپ: ہوپ کی طوفانی نصف سنچری کی بدولت ویسٹ انڈیز نے امریکا کو 9 وکٹوں سے شکست دی
برج ٹاون، 22 جون : ویسٹ انڈیز نے ہفتے کے روز کینسنگٹن اوول میں امریکہ کو نو وکٹوں سے شکست دے کر جاری ٹی 20 ورلڈ کپ کے سپر 8 میں اپنی پہلی جیت درج کی۔
میچ میں پہلے بلے بازی کرتے ہوئے یو ایس اے کی ٹیم 19.5 اوورز میں صرف 128 رن تک ہی محدود رہی۔ جواب میں ویسٹ انڈیز نے ہدف 10.5 اوورز میں ایک وکٹ کے نقصان پر حاصل کر لیا۔129 رن کے ہدف کے تعاقب میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم کو زخمی برینڈن کنگ کی جگہ آئے شائی ہوپ نے جانسن چارلس کے ساتھشاندار شروعات فراہم کی ۔
سوربھ نیترولکر نے پہلا اوور اچھا پھینکا، لیکن ہوپ نے اگلے ہی اوور میں نوسٹش کینزیگے کی گیند پر شاندار چھکا لگایا اورپھر پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ ہوپ کے بلے سے باؤنڈری کی بارش ہونے لگی۔ دوسری طرف چارلس نے صرف اسٹرائیک کو گھمایا۔ ہوپ کی جارحانہ بلے بازی کی بدولت ویسٹ انڈیز نے پاور پلے میں 58 رن جوڑ لئے۔
ساتویں اوور کی دوسری گیند پر ہوپ نے ہرمیت سنگھ کی گیند پر چھکا لگا کر صرف 26 گیندوں میں اپنی نصف سنچری مکمل کی۔ تاہم اسی اوور کی آخری گیند پر ہرمیت نے چارلس کو ملند کمار کے ہاتھوں کیچ کروا کر ویسٹ انڈیز کو پہلا جھٹکا دیا۔ چارلس نے 14 گیندوں میں 2 چوکوں کی مدد سے 15 رن بنائے۔
ہوپ کی اننگز کا بہترین لمحہ ان کی چھکوں کی ہیٹ ٹرک تھی، انہوں نے 9ویں اوور میں ملند کمار کی آخری تین گیندوں پر تین فلک بوس چھکے لگائے۔
اس کے بعد نکولس پورن نے 11ویں اوور میں سوربھ نیترولکر کو مسلسل دو چھکے لگائے اور پھر ایک سنگل کے ساتھ ہوپ کو اسٹرائیک دی۔ ہوپ نے اس اوور کی پانچویں گیند پر چھکا لگا کر ویسٹ انڈیز کو نو اوورز اور ایک گیند پر نو وکٹوں سے فتح دلائی۔ ہوپ نے 39 گیندوں پر ناٹ آوٹ 82 رنوں کی تیز اننگز کھیلی۔ اس دوران انہوں نے 4 چوکے اور 8 چھکے لگائے، جب کہ پورن نے 12 گیندوں پر 3 چھکوں اور 1 چوکے کی مدد سے ناٹ آوٹ 27 رن بنائے۔
اس سے قبل ٹاس ہار کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کرنے والی یو ایس اے ٹیم نے پاور پلے میں اسٹیون ٹیلر کی وکٹ گنوانے کے بعد 48 رن بنائے۔ تاہم اس کے بعد امریکہ کی وکٹیں وقفے وقفے سے گرتی رہیں اور پوری ٹیم 19.5 اوورز میں 128 رنوں پر ڈھیر ہو گئی۔ امریکہ کی جانب سے اینڈریز گاس نے 29 اور نتیش کمار نے 20 رن بنائے۔
ان دونوں کے علاوہ ملند کمار (19)، شیڈلے وان شالک وِک (18) اور علی خان (ناٹ آوٹ 14) نے چھوٹی اہم اننگز کھیلی۔
ویسٹ انڈیز کی جانب سے روسٹن چیس اور آندرے رسل نے 3-3، الزاری جوزف نے 2 اور گڈاکیش موتی نے 1 وکٹ حاصل کی۔