ٹی20 ورلڈ کپ: جنوبی افریقہ کے خلاف فائنل میچ کے لیے ٹیم انڈیا بارباڈوس پہنچی

تاثیر۲۸      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

برج ٹاؤن ، 28 جون: روہت شرما کی قیادت والی ٹیم انڈیا کینسنگٹن اوول میں جنوبی افریقہ کے خلاف ٹی20 ورلڈ کپ 2024 کے فائنل میچ کے لیے جمعہ کو بارباڈوس پہنچی۔ہندوستانی ٹیم نے جمعرات کو گیانا کے پروویڈنس اسٹیڈیم میں انگلینڈ کو 68 رنز سے شکست دے کر اس بڑے ایونٹ کے فائنل میں جگہ بنائی۔ اس کے ساتھ ہی جنوبی افریقہ نے افغانستان کو نو وکٹوں سے شکست دے کر فائنل میں اپنی جگہ پکی کر لی۔
ہندوستانی ٹیم نے ٹی- 20 ورلڈ کپ 2024 کے گروپ مرحلے میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور سات پوائنٹس کے ساتھ گروپ اے ٹیبل میں سرفہرست رہی۔ روہت شرما کی ٹیم 2013 کی چیمپئنز ٹرافی کے بعد سے آئی سی سی ٹرافی کے لیے ہندوستان کی خشک سالی کو ختم کرنے اور جنوبی افریقہ میں 2007 کے افتتاحی ایڈیشن کے بعد اپنا پہلا ٹی20 ورلڈ کپ جیتنے کے لیے کوشاں ہوگی۔انگلینڈ کے خلاف سیمی فائنل میچ کی بات کریں تو بھارت نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے روہت ( 57) کی نصف سنچری اور سوریہ کمار یادیو ( 47)، ہاردک پانڈیا ( 23) اور رویندرا کی شاندار بلے بازی کی بدولت 20 اوورز میں 7 وکٹیں حاصل کیں۔ جدیجا ( ناٹ آؤٹ 17) لیکن 171 رنز بنائے۔
172 رنز کے ہدف کے تعاقب میں انگلش ٹیم 103 رنز ہی بنا سکی۔ انگلینڈ کی جانب سے جوفرا آرچر نے 15 گیندوں پر 21 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔بھارت اور جنوبی افریقہ کی ٹیمیں ہفتے کو بارباڈوس کے کینسنگٹن اوول میں فائنل میں آمنے سامنے ہوں گی۔