پارلیمنٹ 140 کروڑ شہریوں کی امنگوں کا مرکز ہے: وزیر اعظم

تاثیر۲۶      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نئی دہلی، 26 جون:وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کو قومی جمہوری اتحاد (این ڈی اے) کے امیدوار اور کوٹہ کے رکن پارلیمنٹ اوم برلا کو 18ویں لوک سبھا کا اسپیکر منتخب ہونے پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ یہ اعزاز کی بات ہے کہ آپ دوسری مرتبہ اس کرسی کے لیے منتخب ہوئے ہیں۔ وقت برلا کی تعریف کرتے ہوئے انہوں نے یقین ظاہر کیا کہ 18ویں لوک سبھا ان کی قیادت میں لوگوں کی امیدوں پر پورا اترے گی۔
18ویں لوک سبھا میں اپنے پہلے خطاب میں وزیر اعظم مودی نے کہا کہ پارلیمنٹ ہاؤس صرف دیواریں نہیں ہیں بلکہ 140 کروڑ شہریوں کی امنگوں کا مرکز ہیں۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ایوان کا کام، طرز عمل اور احتساب ہمارے ملک میں جمہوریت کی بنیاد کو مضبوط کرتا ہے۔
امرت کال کے دوران برلا کے دوسری بار چارج سنبھالنے کی اہمیت کو نوٹ کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے امید ظاہر کی کہ ان کا پانچ سال کا تجربہ، اور ان کے ساتھ اراکین کا تجربہ، دوبارہ منتخب اسپیکر کو اس میں ایوان کی رہنمائی کرنے کے قابل بنائے گا۔ وزیراعظم نے سپیکر کی شائستہ اور شائستہ شخصیت اور ان کی دلکش مسکراہٹ کے بارے میں بات کی جو ایوان کو چلانے میں ان کی مدد کرتی ہے۔
وزیر اعظم نے 17ویں لوک سبھا کی ریکارڈ پیداواری صلاحیت کا ذکر کیا جو 97 فیصد تھی۔ انہوں نے کورونا وبائی امراض کے دوران اسپیکر کے ذاتی رابطے اور ایوان کے اراکین سے تشویش کا بھی ذکر کیا۔ انہوں نے برلا کی تعریف کی کہ وبائی امراض کے باوجود انہوں نے ایوان کے کام کاج میں خلل نہیں پڑنے دیا اور پیداواری صلاحیت 170 فیصد تک پہنچ گئی۔
وزیراعظم نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ دوبارہ منتخب ہونے والے اسپیکر نئی کامیابیاں حاصل کرتے رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ بلرام جاکھڑ پہلے اسپیکر تھے، جنہوں نے لگاتار پانچ سال بعد دوبارہ اس عہدہ پر فائز ہوئے اور آج اوم برلا کو 17ویں لوک سبھا کی کامیاب تکمیل کے بعد 18ویں لوک سبھا میں زبردست کامیابی دلانے کی ذمہ داری ملی ہے۔ انہوں نے درمیانی 20 سالوں میں اس رجحان کی بھی نشاندہی کی جب اسپیکر کے طور پر منتخب ہونے والے لوگوں نے یا تو الیکشن نہیں لڑا یا ان کی تقرری کے بعد الیکشن نہیں جیتا، لیکن اوم برلا دوبارہ جیت کر ابھرے۔انہوں نے بطور اسپیکر تاریخ رقم کی ہے۔
وزیراعظم نے بطور پارلیمنٹرین اسپیکر کے کام کاج پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے اوم برلا کی اپنے حلقہ انتخاب میں صحت مند ماں اور صحت مند بچے کی شاندار مہم کا ذکر کیا۔ انہوں نے اپنے حلقہ انتخاب کوٹہ کے دیہی علاقوں میں صحت کی خدمات لے جانے میں برلا کے اچھے کاموں پر بھی تبصرہ کیا۔ انہوں نے اپنے حلقے میں کھیلوں کو فروغ دینے کے لیے برلا کی بھی تعریف کی۔
گزشتہ لوک سبھا میں برلا کی قیادت کو یاد کرتے ہوئے وزیر اعظم نے اس دور کو ہماری پارلیمانی تاریخ کا سنہری دور قرار دیا۔ 17ویں لوک سبھا کے دوران لئے گئے تبدیلی کے فیصلوں کو یاد کرتے ہوئے وزیر اعظم نے اسپیکر کی قیادت کی تعریف کی۔ انہوں نے ناری شکتی وندن ایکٹ، جموں و کشمیر کی تنظیم نو، انڈین جوڈیشل کوڈ، انڈین سول سیکیورٹی کوڈ، سوشل سیکیورٹی کوڈ، پرسنل ڈیٹا پروٹیکشن بل، مسلم ویمن پروٹیکشن آف میرج رائٹس بل، پروٹیکشن آف رائٹس آف ٹرانسجینڈر پرسنز بل، کنزیومر پروٹیکشن بل ، براہ راست ٹیکس تنازعات سے حل بل جیسی تاریخی کارروائیوں کا ذکر کیا جو اوم برلا کی صدارت میں منظور کیا گیا تھا۔
وزیراعظم نے جی-20 ممالک کے قانون ساز اداروں کے پریذائیڈنگ افسران کے پی-20 سربراہی اجلاس کے انعقاد پر چیئرمین کی تعریف بھی کی جس میں ریکارڈ تعداد میں ممالک نے شرکت کی۔
وزیر اعظم مودی نے ایوان کے اقدار کو برقرار رکھنے میں اسپیکر کی طرف سے دکھائے گئے توازن کی تعریف کی، جس میں کئی سخت فیصلے بھی شامل تھے۔ انہوں نے روایات کو برقرار رکھتے ہوئے ایوان کی اقدار کو برقرار رکھنے کا انتخاب کرنے پر اسپیکر کا شکریہ ادا کیا۔