چائنیز باسکٹ بال ایسوسی ایشن نے ہیڈ کوچ الیگزینڈر جورڈجیوک کے ساتھ معاہدہ ختم کیا

تاثیر۱۴      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

بیجنگ، 14 جون: چینی باسکٹ بال ایسوسی ایشن (سی بی اے) نے جمعرات کو کوچ الیگزینڈر جورڈجیوک کے ساتھ اپنا معاہدہ ختم کردیا ہے۔سی بی اے نے جورڈ جیوک کی جگہ گہو شکیانگ کو چین کی مردوں کی باسکٹ بال ٹیم کا قائم مقام ہیڈ کوچ مقرر کیا ہے۔
جورڈ جیوک نے نومبر 2022 میں ڈو فینگ کی جگہ لی اور ہانگ کانگ، چین میں 2023فیبا باسکٹ بال ورلڈ کپ ایشین کوالیفائرز کی چھٹی ونڈو کے دوران چین کے ہیڈ کوچ کے طور پر اپنا آغاز کیا۔
سربیا سے تعلق رکھنے والے جورڈ جیوک نیفیبا ورلڈ کپ میں چین کی قیادت کی، لیکن ٹیم منیلا میں مایوس کن 29ویں نمبر پر رہی اور پیرس 2024 کے اولمپک گیمز کے لیے کوالیفائی کرنے میں ناکام رہی۔ جورڈجیوک کی ٹیم کو ہانگزو میں اس وقت ایک اور جھٹکا لگا جب ان کا ایشین گیمز چیمپئن شپ کے دفاع کا منصوبہ ناکام ہو گیا اور ٹیم کو سیمی فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا۔
بڑے مقابلوں میں چین کی مسلسل ناکامیوں کی وجہ سے جوردجیوک کو تنقید کا سامنا کرنا پڑا ہے۔
سی بی اے نے ایک بیان میں کہا، “مستقبل کی تعمیر نو کے کام اور چینی مردوں کی باسکٹ بال ٹیم کی حقیقی مسابقتی ضروریات کی بنیاد پر،سی بی اے نے جورڈجیوک اور ان کے ساتھیوں کے ساتھ اپنا موجودہ معاہدہ ختم کر دیا ہے۔‘‘
جورڈجیوک نے سوشل میڈیا پر چینی باسکٹ بال کو الوداع کرتے ہوئے کہا، “چینی فیڈریشن اور ان خوبصورت لوگوں کے تئیں میرا دلی شکریہ ، جن سے میں نے ملاقات کی اور ان کے ساتھ کام کیا۔ میں کوچز، یاؤ منگ اور ان کی ٹیم کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا، اور یقیناً ٹیم اور کھلاڑیوں کو ٹیم چین کے لیے نیک تمنائیں -تمہارا سربیا ئی بھائی تمہارا ساتھ دے گا!‘‘
چین اس موسم گرما میں 10 سے زیادہ دوستانہ میچ کھیلے گا، جس میں سیکرامنٹو میں 5 سے 10 جولائی تک این بی اے سمر لیگ بھی شامل ہے۔