کولکاتہ ہوائی اڈے تک جلد شروع ہو جائے گی میٹرو

تاثیر۲۵      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

کولکاتا، 25 جون:میٹرو پولیٹن شہر کولکاتا کی لائف لائن کہی جانے والی میٹرو جلد ہی کولکاتا ایئرپورٹ سے چلنے لگے گی۔ کولکاتہ میٹرو ریل کارپوریشن کے ذرائع نے منگل کو یہ اطلاع دی۔ انہوں نے کہا کہ نیو گریا-ایئرپورٹ کوریڈور پر کولکاتا میٹرو کے مختلف اسٹیشنوں پر تعمیراتی کام زور و شور سے جاری ہے، کیونکہ اس سیکشن پر ٹرینیں جلد ہی بیلیگھاٹہ تک چلیں گی۔ اس کے بعد اسے ایئرپورٹ تک توسیع دی جائے گی۔
نیو گریا (کوی سبھاش) سے روبی مور (ہیمنت مکھرجی) اسٹیشنوں تک 5.40 کلومیٹر کے سیکشن پر ٹرین خدمات پہلے ہی شروع ہو چکی ہیں۔ جبکہ بیلیگھاٹہ تک توسیع شدہ 4.39 کلومیٹر کے ایک سیکشن کو شروع کرنے کے لیے درکار تمام حفاظتی پیرامیٹرز کا محتاط جائزہ لینے کے بعد منظوری مل گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ اس توسیعی حصے پر کمرشیل سروسز بہت جلد شروع ہو جائیں گی۔ کوی سبھاش اور ہیمنت مکھرجی اسٹیشنوں کے درمیان سروس کا افتتاح مارچ میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کیا تھا۔
ذرائع نے بتایا کہ پورا کوریڈور، اورنج لائن، جو 28.90 کلومیٹر طویل ہے، پر بقیہ کام ہموار طریقہ سے جاری ہے۔ ٹریفک کو کم کرنے اور نیو ٹاون اور راجرہاٹ ٹاون شپ سے کولکاتا کے دوسرے حصوں تک ہموار سفر کرنے کے لیے، حالیہ دنوں میں نیو ٹاون اور ایئرپورٹ کوریڈور کے درمیان لائن کے اس حصے پر اہم پیش رفت ہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ آئی ٹی ہب سالٹ لیک سے سٹی سنٹر-2 تک جو کہ اورنج لائن کا بھی حصہ ہے، پر سول انجینئرنگ کا 90 فیصد کام مکمل ہو چکا ہے۔ یہاں بجلی، سگنل اور ٹیلی کمیونیکیشن کا کام بھی جاری ہے۔ اس اسٹریچ پر 10 اسٹیشن ہوں گے جنہیں جدید ٹیکنالوجی کے ساتھ خطے کے فن اور ثقافت کے امتزاج سے ڈیزائن کیا گیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ یہ تمام اسٹیشن جدید ترین مسافر سہولیات سے آراستہ ہوں گے جیسے ایسکلیٹرز، لفٹ، سیڑھیاں، پینے کے پانی کی سہولیات، بیت الخلا، جدید پلیٹ فارم، سیلف ٹکٹنگ کی سہولیات کے لئے خودکار اسمارٹ کارڈ ریچارج مشین (اے ایس سی آر ایم) ، پبلک ایڈریس سسٹم، ڈیجیٹل ڈسپلے بورڈز، مسافر وں کی سہولت کے لیے ایمرجنسی لائٹنگ اور نابینا افراد کے لئے ٹیکٹائل فلور انڈیکیٹرز ہوں گے۔ ان سب پر مسلسل کام جنگی بنیادوں پر جاری ہے۔