گاندربل پولیس نے 24 بیٹریوں کی چوری میں ملوث شخص کو گرفتار کیا

تاثیر۲۸      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

گاندربل، 28 جون: گاندربل پولیس نے گاڑیوں کی بیٹریوں کی چوری کی واردات میں ملوث ایک شخص کو گرفتار کیا ہے۔ اس کی نشاندہی پر مسروقہ 24 بیٹریاں برآمد کر لی گئی ہیں۔ پولیس اس سے مزید پوچھ گچھ کر رہی ہے۔ گاندربل پولیس نے ایک بیان جاری کیا ہے جس کے مطابق 15 جون کو پولیس اسٹیشن کنگن کو سب ڈویژنل منیجر بی ایس این ایل گاندربل کی طرف سے ایک تحریری شکایت موصول ہوئی جس میں بتایا گیا کہ کچھ نامعلوم افراد نے 14/15 کی درمیانی رات کو مامر میں واقع بی ایس این ایل ٹاور سے 24 بیٹریاں چوری کر لیں۔ اس سلسلے میں کیس ایف آئی آر نمبر 49/2024 قانون کی متعلقہ دفعات کے تحت تھانہ کنگن میں درج کیا گیا اور مزید تفتیش شروع کردی گئی۔
مزید برآں، ایس ایس پی گاندربل سندیپ گپتا کی ہدایت پر ایس ڈی پی او کنگن مظفر جان کی نگرانی میں ایس ایچ او پی ایس کنگن کی قیادت میں ایک خصوصی پولیس ٹیم تشکیل دی گئی تاکہ چوری میں ملوث مجرموں کو پکڑا جا سکے۔ تفتیش کے دوران اور تکنیکی ثبوتوں اور سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے، ایک ٹاٹا موبائل گاڑی رات کے اوقات میں واردات کی جگہ پر گھومتی ہوئی پائی گئی، جہاں چوری ہوئی تھی۔ فوری طور پر مذکورہ گاڑی کی تمام ضروری تفصیلات کی تصدیق کی گئی جس کے ذریعے پولیس پارٹی نے ایک شخص کو گرفتار کیا جس کا نام نذیر احمد ڈار ولد ثنا اللہ ڈار ساکن رکھ ہائیگام سوپور حال پشواری نائدکھائی زیر نمبر جے کے05ایم/0894 کے ساتھ تھا۔
پوچھ گچھ کے دوران مذکورہ ملزم نے جرم کا اعتراف کرتے ہوئے انکشاف کیا کہ اس نے اور اس کے کچھ اور افراد کے گینگ نے مل کر جرم کیا ہے۔ اس نے یہ بھی اعتراف کیا کہ انہوں نے بعد میں چوری شدہ بیٹریاں سوپور میں ایک کباڈی کو فروخت کیں۔ تمام 24 چوری شدہ بیٹریاں برآمد کی گئی اور ان کے ساتھ موجود دو گاڑیاں ضبط کرلی گئی۔ جو کہ جرائم کی کمشن میں استعمال ہوا تھا۔
قابل ذکر ہے کہ فوری کیس میں 100 فیصد ریکوری کی گئی۔ مزید تفتیش جاری ہے اور مزید گرفتاریاں متوقع ہیں۔ جموں و کشمیر پولیس ضلع گاندربل معاشرے سے سماجی جرائم کے خاتمے کے لیے پرعزم ہے۔ معزز شہریوں سے گزارش ہے کہ وہ سماج مخالف عناصر کی معلومات جموں و کشمیر پولیس کے ساتھ شیئر کریں تاکہ ہمارے نوجوانوں کے بہتر معاشرے اور اچھے مستقبل کی تشکیل ہو سکے۔