اولمپک گیمز پیرس 2024میں نارتھ ویسٹرن ریلوے کی نشا اور ارجن بابوٹا کریں گے ملک کی قیادت

تاثیر۷      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

جے پور، 7 جولائی:ہندوستانی ریلوے کھیلوں اور کھلاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے ہمیشہ پرعزم ہے۔ ہندوستانی ریلوے کے کھلاڑی بھی اولمپک گیمز پیرس-2024 میں ملک کی نمائندگی کر رہے ہیں۔ ریلوے میں کھلاڑیوں کی بھرتی باقاعدگی سے کی جاتی ہے اور ریلوے اسپورٹس پروموشن بورڈ کی جانب سے مختلف کھیلوں کے مقابلوں کے لیے اسپورٹس چمپئن شپ کا انعقاد کیا جاتا ہے۔
امیتابھ، جنرل مینیجر- نارتھ ویسٹرن ریلوے کے رہنما اصولوں کے مطابق، کھیلوں اور کھلاڑیوں کے حوصلے بلند کرنے کے لیے بہت سے کام کیے جا رہے ہیں، اس سلسلے میں، حال ہی میں نارتھ ویسٹرن ریلوے پر بھی خصوصی صلاحیتوں کے حامل کھلاڑیوں کی تقرری کی گئی ہے۔ ٹیلنٹ اسکاؤٹنگ کوٹہ کے تحت آزمائش کے بغیر فراہم کیا گیا۔ اس انتخابی عمل کے تحت کشتی کی کھلاڑی نشا اور نارتھ ویسٹرن ریلوے میں تعینات شوٹر ارجن بابوٹا پیرس میں منعقد ہونے والے اولمپک گیمز 2024 میں ہندوستان کی نمائندگی کریں گے۔
نارتھ ویسٹرن ریلوے کے چیف پبلک ریلیشن آفیسر کیپٹن ششی کرن کے مطابق ریسلنگ کی کھلاڑی نشا کو بیکانیر ڈویژن میں ٹیلنٹ اسکاؤٹنگ کوٹہ کے تحت ٹکٹ ایگزامینر کے عہدے پر تعینات کیا گیا ہے۔ نشا نے 2021 میں عالمی چمپئن شپ میں چاندی، 2022-23 میں ایشین چمپئن شپ میں چاندی اور 2021-24 میں سینئر نیشنل چمپئن شپ میں تین سونے اور ایک چاندی کا تمغہ جیتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی، شوٹر (شوٹنگ پلیئر) ارجن بابوٹاکو ٹیلنٹ اسکاؤٹنگ کوٹہ کے تحت اجمیر ڈویژن میں سینئر کلرک کے عہدے پر تعینات کیا گیا ہے۔ ارجن نے کوریا میں منعقدہ آئی ایس ایس ایف ورلڈ کپ میں 10 میٹر ایئر رائفل مقابلے میں طلائی تمغہ جیت کر ملک کا پرچم لہرایا ہے۔
سبھی نے پیرس میں منعقدہ اولمپک گیمز 2024 میں ہندوستان کی نمائندگی کرنے پر کشتی کی کھلاڑی نشا اور شوٹر ارجن بابوٹا کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد دی ہے اور اولمپک کھیلوں میں بہترین کارکردگی کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیاہے۔ ریلوے کھیلوں میں باصلاحیت کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی اور انہیں تمام ضروری سہولیات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے تاکہ کھلاڑی اپنے کھیلوں کے ذریعے ملک کا نام روشن کرنے میں کامیاب ہوں۔