اُدھم پور پولیس کے زیر اہتمام نئے فوجداری قوانین پر ایک روزہ تربیتی پروگرام

تاثیر۳۰      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

جاویداحمد سرینگر
ادھم پور پولیس نے نئے فوجداری قوانین پر ایک روزہ تربیتی پروگرام/ورکشاپ کا انعقاد کیا، یعنی بھارتیہ نیا سنہتا (BNS)، بھارتیہ ناگرک تحفظ سنہتا (BNSS) اور بھارتیہ ساکشیہ ادھینیم (BSA)، جس کا مقصد ضلع ادھم پور کے سول اور پولیس افسران کو تعلیم دینا تھا۔ آج ڈی سی آفس ادھم پور کے مین کانفرنس ہال میں منعقد ہوا۔ یہ اقدام اودھم پور پولیس کا ایک حصہ ہے جس میں پولیس فورس اور سول انتظامیہ کو قانونی پیشرفت کے بارے میں اپ ڈیٹ رکھنے اور مؤثر قانون کے نفاذ کو یقینی بنانے کی مسلسل کوششیں کی جا رہی ہیں۔. تربیتی پروگرام میں ACR، SDMs تحصیلدار اور NTs، GMC ادھم پور کے ڈاکٹرز، SDPOs، SHOs، IC/PPs، I/Os اور ضلع کے دیگر پولیس افسران نے شرکت کی۔
. پروگرام ایس ایس پی ادھم پور کی رہنمائی میں منعقد کیا گیا تھا۔ جوگندر سنگھ – جے کے پی ایس۔ سیشن کا بنیادی مقصد سول اور پولیس افسران کو 01 جولائی 2024 سے لاگو ہونے والے تین نئے فوجداری قوانین کے بارے میں آگاہ کرنا اور اس بات کو یقینی بنانا تھا کہ وہ نئے قانونی فریم ورک سے بخوبی واقف ہیں. تقریب میں ضلع ادھم پور کے سول اور پولیس افسران کی فعال شرکت دیکھی گئی، جنہوں نے سیشن کے دوران بات چیت کی اور ان میں مشغول ہوئے، وضاحتیں طلب کیں، اور اپنے سوالات اٹھائے۔ اس انٹرایکٹو نقطہ نظر نے نئے قوانین کی مکمل تفہیم کی سہولت فراہم کی۔
 شروع میں، انسپکٹر ایشا مہاجن نے تمام شرکاء کا خیرمقدم کیا اور ان کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ پروگرام میں سرگرمی سے حصہ لیں۔ انہوں نے تربیتی مشن کی اہمیت پر زور دیا اور افسران پر زور دیا کہ وہ نئے فوجداری قوانین کے موثر نفاذ کے لیے حاصل کردہ علم کو اپنے متعلقہ یونٹس کے اہلکاروں میں پھیلا دیں اور انہیں کرائم اینڈ کریمنل ٹریکنگ نیٹ ورک اور سسٹمز (CCTNS) کے ساتھ مربوط کریں۔. ایس ایس پی ادھم پور نے ہندوستانی فوجداری انصاف کے نظام میں تازہ ترین قانونی اصلاحات کے ساتھ اپ ڈیٹ رہنے کی ضرورت پر زور دیا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ انصاف اور قانون نافذ کرنے والے موجودہ قانونی معیارات کے مطابق ہیں۔ انہوں نے ان تبدیلیوں کو مؤثر طریقے سے نافذ کرنے میں پولیس فورس کے کردار پر روشنی ڈالی۔
۔چیف پراسیکیوٹنگ آفیسر (سی پی او) راجیشور بسوترا، جے کے پی ایس، ڈسٹرکٹ پولیس آفس (ڈی پی او) ادھم پور سے اور سینئر پراسیکیوٹنگ آفیسر (سینئر پی او) درشن سنگھ، ڈی پی او ادھم پور سے اور ایڈوکیٹ اجے بندرال نے بی این ایس ایس، بی این ایس اور بی ایس اے کی وضاحت کی۔ شہریوں کے تحفظ اور تحفظ اور انصاف کے لیے اس کے مضمرات کے بارے میں بصیرت فراہم کرنا۔۔ تقریب کا اختتام شیخ صاحب کے شکریہ کے ووٹ کے ساتھ ہوا۔ شیخ طاہر امین جے کے پی ایس، ایس ڈی پی او چنانی۔ انہوں نے تربیتی پروگرام کو کامیاب بنانے میں تعاون کرنے پر تمام شرکاء، مقررین اور منتظمین کا شکریہ ادا کیا۔
یہ تربیتی پروگرام سول افسران اور پولیس فورس کو نئے فوجداری قوانین کو مؤثر طریقے سے نافذ کرنے کے لیے ضروری علم اور مہارت سے آراستہ کرنے کی طرف ایک اہم قدم ہے، جس سے ضلع ادھم پور میں قانون نافذ کرنے والے مزید مضبوط طریقہ کار کو یقینی بنایا جا رہا ہے۔