اکشے کمار نے جیکی بھگنانی کی مدد کی

تاثیر۲      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

واشو بھگنانی کی پروڈکشن اور ڈسٹری بیوشن کمپنی پوجا انٹرٹینمنٹ پر کاسٹ اور کریو ممبرز کو واجبات ادا نہ کرنے کا الزام ہے۔ آخر کار اس معاملے پر پوجا انٹرٹینمنٹ کی جانب سے آفیشل ردعمل سامنے آیا ہے۔ بتایا جارہا ہے کہ بالی ووڈ اسٹار اکشے کمار پوجا انٹرٹینمنٹ کو اس صورتحال سے نکالنے کے لیے آگے آئے ہیں۔
گزشتہ چند ہفتوں سے یہ خبریں آ رہی ہیں کہ واشو بھگنانی کی پروڈکشن اور ڈسٹری بیوشن کمپنی پوجا انٹرٹینمنٹ کی فلموں پر کام کرنے والے ملازمین کو ابھی تک تنخواہ نہیں دی گئی۔ تقریباً پندرہ دن پہلے عملے کے کچھ ارکان نے کمپنی کے بانی واشو بھگنانی پر واجبات ادا نہ کرنے کا الزام لگایا تھا۔ عملے کے ایک رکن نے سب سے پہلے انسٹاگرام پر پوسٹ کی، جس کے بعد کئی دوسرے لوگ سامنے آئے اور کہا کہ انہیں بھی رقم نہیں ملی۔
واشو بھگنانی کے بیٹے، اداکار اور شریک پروڈیوسر جیکی بھگنانی نے پوجا انٹرٹینمنٹ کے بینر تلے سپر فلاپ ‘بڑے میاں چھوٹے میاں’ تیار کیا۔ اس میں ٹائیگر شراف اور اکشے کمار مرکزی کردار میں تھے۔ اب جیکی بھگنانی نے واجبات سے متعلق تمام الزامات کا جواب دیا ہے۔

“اکشے سر نے حال ہی میں مجھ سے ملاقات کی اور اس معاملے پر تبادلہ خیال کیا۔ انہیں صورتحال کا علم ہوا اور سر نے اس صورتحال میں آگے آنے اور اپنا تعاون ظاہر کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس نہیں کی۔” انہوں نے کہا کہ اگر ہم اپنی فلموں کے لئے کام کرتے ہیں تو ہم اکشے سر کے مشکور ہیں۔ اس عرصے میں ہمیں سمجھنے اور ہمارے ساتھ کھڑے ہونے کے لیے۔” جیکی نے ایک بیان میں کہا، فلم کا کاروبار ایسے مضبوط رشتوں پر منحصر ہے۔
رپورٹ کے مطابق کریو ممبرز کے علاوہ بڑے میاں چھوٹے میاں کے ستارے ٹائیگر شراف، سوناکشی سنہا، عالیہ ایف اور مانوشی چھلر کو بھی اپریل میں ریلیز ہونے والی فلم کے لیے معاوضہ نہیں دیا گیا۔ “یہاں تک کہ ٹائیگر شراف کو بھی فلم کا معاوضہ نہیں ملا ہے۔ ان پر ‘بڑے میاں چھوٹے میاں’ سے وابستہ لوگوں کو واجبات کی عدم ادائیگی، اور فلم پر کام کرنے والے عملے اور معاون عملے کو بھی ادائیگی نہ کرنے کا الزام ہے۔ ایسا کرنے کے بعد بھی خاموش رہے، اس لیے انہیں جلد از جلد ادائیگی کرنی چاہیے۔” بتایا جا رہا ہے کہ پوجا انٹرٹینمنٹ پر عملے اور دیگر ملازمین کا تقریباً 2.5 کروڑ روپے واجب الادا ہیں۔