تینوں ایم ایل اے بھی سابق وزیر اعلیٰ دھومل کو ہرانے کی سازش میں شامل تھے: سکھو

تاثیر۷      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ہمیرپور، 7 جولائی:وزیر اعلی ٹھاکر سکھویندر سنگھ سکھو نے ہمیر پور اسمبلی حلقہ سے کانگریس امیدوار ڈاکٹر پشپندر ورما کے لیے مہم چلائی۔ گسوتا، امنیڑ، باجوڑی اور ہمیر پور ٹاؤن ہال میں ووٹ کی اپیل کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ سابق آزاد ایم ایل اے آشیش شرما کو پورا احترام دیا گیا۔
سکھو نے کہا کہ وزیر اعلیٰ بننے کے بعد انہوں نے اپنی پہلی ریلی ہمیر پور میں کی اور ان کے گھر پر ناشتہ کیا۔ اپنا کام کیا، ہمیر پور بس سٹینڈ کی تعمیر کا کام شروع کر دیا۔ ہمیر پور میں چیف انجینئر الیکٹریکل، آلودگی کنٹرول بورڈ کا دفتر، ٹرانسپورٹ اپیلٹ اتھارٹی کا دفتر کھولا۔ گاندھی چوک کو خوبصورت بنایا، ہمیر پور شہر میں بجلی کی تاروں کو ہٹانے کے لیے 20 کروڑ روپے جاری۔ اس کے باوجود آشیش شرما بک گئے۔
ٹھاکر سنگھ نے کہا کہ ہمیر پور کے تین ایم ایل اے نے بی جے پی کے ساتھ مل کر ہمیر پور ضلع کی وزیر اعلیٰ اور کانگریس حکومت کو ہٹانے کی سازش کی۔ یہ وہی لوگ ہیں جنہوں نے سوجان پور میں سابق وزیر اعلیٰ پریم کمار دھومل کو ہرانے کی سازش کی تھی۔ یہ لوگ ہمیرپور مخالف ہیں، انہیں اپنے ضلع کا وزیر اعلیٰ نہیں چاہیے۔ دکھ ہوتا ہے جب اپنے ہی ضلع کے تین ایم ایل اے دھوکہ دیتے ہیں اور دوسرے اضلاع کے ایم ایل اے کندھے سے کندھا ملا کر کھڑے ہوتے ہیں۔ وہ 34 ایم ایل اے کے ساتھ آگے بڑھے اور آج ہمارے ایم ایل اے کی تعداد 38 ہو گئی ہے۔ ریاست میں کانگریس کی حکومت ابھی تک ساڑھے تین سال سے اقتدار میں ہے۔ سابق آزاد ایم ایل اے آشیش شرما ایک دھوکے باز ہے، انہوں نے عوام کی عزت نفس اور اپنی سالمیت کو بی جے پی کے سیاسی بازار میں بیچ دیا ہے۔ اس نے اپنے ضلع کے وزیر اعلیٰ کو دھوکہ دیا۔ وہ حقیقی عوامی خدمتگار نہیں ہے۔