دنیا کے لوگ کہتے ہیں کہ ہندوستان بدل رہا ہے:وزیر اعظم

تاثیر۹  جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نئی دہلی ، 09 جولائی: وزیر اعظم نریندر مودی نے روس کے دارالحکومت ماسکو میں ہندوستانیوں کے درمیان کہا ہے کہ گزشتہ 10 سالوں میںہندوستان نے ترقی کی رفتار پکڑی ہے۔ اسے دیکھ کر دنیا نے بھی کہنا شروع کر دیا ہے کہ ہندوستان بدل رہا ہے۔ ترقی کی یہ رفتار تیسری مدت میں تین گنا بڑھ جائے گی۔ وزیر اعظم مودی نے ماسکو میں ہندوستانی برادری سے خطاب کیا۔
انہوں نے کہا ہندوستان کو ہوائی اڈوں کی تعداد کو دوگنا کرنے میں صرف ایک دہائی لگا۔ بھارت کو 40 ہزار کلومیٹر سے زیادہ ریلوے لائنوں کو بجلی فراہم کرنے میں صرف ایک دہائی لگی۔ اس سے دنیا کو ہمارے ملک کی صلاحیت کا احساس ہوتا ہے۔ اس سے دنیا کو یقین ہوتا ہے کہ ’ہندوستان بدل رہا ہے‘۔ وزیر اعظم مودی نے منگل کو ماسکو میں ہندوستانی برادری کی طرف سے منعقدہ ایک پروگرام میں شرکت کی۔
تیسری بار وزیر اعظم منتخب ہونے کے بعد روس کے اپنے پہلے دو طرفہ دورے میں وزیر اعظم نے ہندوستانی برادری کے ساتھ اپنی حکومت کی ترجیح اور عزم کا اظہار کیا۔ صدر پیوتن کے ساتھ اپنی دوستی کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ گزشتہ 10 سالوں میں انہوں نے 6 بار روس کا دورہ کیا اور صدر پیوتن سے ملاقات کی ہے۔ انہوں نے کہا ،’ روس کا لفظ سنتے ہی… ہر ہندوستانی کے ذہن میں پہلا لفظ آتا ہے… خوشی اور غم میں ہندوستان کا ساتھی ، ہندوستان کا بھروسہ مند دوست۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ روس میں سردیوں کے موسم میں درجہ حرارت منفی سے کتنا نیچے چلا جاتا ہے۔ ہندوستان اور روس کی دوستی ہمیشہ سے پلس رہی ہے۔ یہ گرمجوشی سے بھرا ہوا ہے۔ آپ کے ساتھ یہ رشتہ اعتماد اور احترام کی مضبوط بنیاد پر استوار ہے۔ ، انہیں خوشی ہے وہ ہندوستان اور روس عالمی خوشحالی کو نئی توانائی دینے کے لیے کندھے سے کندھا ملا کر چل رہے ہیں۔
وزیر اعظم مودی نے کہا کہ ان کی حکومت کو منتخب ہوئے ایک مہینہ ہو گیا ہے۔ اس بار وہ تین گنا صلاحیت اور رفتار کے ساتھ کام کریں گے۔ یہ اتفاق ہے کہ ان کی حکومت کے بہت سے اہداف کا تعلق ان تینوں سے ہے۔ ان کی حکومت کا مقصد ہندوستان کو تیسری سب سے بڑی معیشت بنانا ہے۔ اپنے تیسرے دور میں وہ غریبوں کے لیے تین کروڑ گھر بنائیں گے۔ دیہی علاقوں میں سیلف ہیلپ گروپس کے ذریعے کام کرنے والے تین کروڑ لکھ پتی دیدیوں کو بنانے کا ہدف ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ آج ملک میں دنیا کا تیسرا سب سے بڑا اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم موجود ہے۔ بھارت کا چندریان مشن چاند کے اس علاقے تک پہنچنے میں کامیاب رہا ہے جہاں کوئی دوسرا ملک نہیں پہنچا تھا۔ آج بھارت ان مقاصد کو حاصل کر رہا ہے جن کا وہ تعاقب کر رہا ہے۔ ہندوستان کے نوجوانوں کی ذہنیت کو ورلڈ کپ ٹی20 فاتح ٹیم کے جذبے سے جوڑتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ اب ہم آخری گیند تک ہمت نہیں ہارتے۔