رکسول زونل دفتر کی خستہ حال چھت گری، بال بال بچا عملہ

تاثیر۱۰  جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

مشرقی چمپارن ، 10 جولائی : ضلع کے رکسول زونل دفتر کی خستہ حال عمارت کی چھت کا ایک بڑا ٹکڑا منگل کے روز اس وقت گر گیا جب ملازمین دفتر میں کام کر رہے تھے۔ حالانکہ اس دوران کوئی بھی ملازم زخمی نہیں ہوا۔ واقعہ کے پورے دفتر میں افرا تفری کا ماحول قائم ہوگیا۔ حالانکہ اس دوران کسی عملہ کے زخمی ہونے کی اطلاع نہیں ہے۔
اہلکاروں نے بتایا کہ گرے چھت کا ٹکڑا اتنا بڑا تھا کہ اگر کسی کے جسم پر گرتا تو بڑا حادثہ ہو سکتا تھا۔ وہیں اس کی اطلاع ملتے ہی رکسول کے ایس ڈی ایم شیوکشی دیکشت موقع پر پہنچ گئے اور بلاک اور زونل دفتر کی خستہ حالی کو دیکھتے ہوئے فوری طور پر اسمبلی کی عمارت میں دفتر چلانے کی ہدایت دی۔ ایس ڈی ایم نے محکمہ تعمیرات عمارت کو بھی مطلع کیا اور عمارت کی مرمت کروانے کی ہدایت دی۔
قابل ذکر ہے کہ 1965 میں بنی یہ عمارت مکمل طور پر خستہ حال ہے۔ اس کی چھت اور دیواروں میں کئی مقامات پر بڑی بڑی شگاف پڑ گئی ہیں جس کی وجہ سے ملازمین کو بارش کے موسم میں پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور فائلوں کو محفوظ رکھنا بڑا مسئلہ بن گیا ہے۔ ملازمین نے بتایا کہ عمارت کی خستہ حالی کے بارے میں کئی بار ضلع ہیڈ کوارٹر کو اطلاع دی گئی ہے لیکن ابھی تک اس عمارت کی مرمت نہیں کی گئی ہے۔ ایس ڈی ایم کی ہدایت پر عمارت کے تعمیراتی انجینئر نے خستہ حال عمارت کا معائنہ کیا ہے۔