شاہد کپور کی فلم ’دیوا‘ کی شوٹنگ مکمل

تاثیر۱۰  جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی،10 جولائی،بالی ووڈ کے چاکلیٹی ہیرو کے نام سے مشہور اداکار شاہد کپور اپنی مضبوط شخصیت اور خوب صورتی کی وجہ سے کافی شہرت حاصل کر چکے ہیں۔ شائقین شاہد کی آنے والی فلموں کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ شاہد کے مداحوں کے لیے خوشخبری ہے۔ ان کی مشہور فلم ‘دیوا’ کی شوٹنگ مکمل ہو چکی ہے۔
شاہد کپور اور پوجا ہیگڑے کی ‘دیوا’ ایک ایکشن ڈرامہ فلم ہے جس میں وہ مرکزی کردار ادا کر رہی ہیں۔ فلم ‘ دیوا’ کی شوٹنگ مکمل ہو چکی ہے۔ ریک اپ پارٹی کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔ رائے کپور فلمز نے اپنے انسٹاگرام پر ریپ اپ پارٹی کی تصاویر شیئر کی ہیں۔ اس میں فلم کی پوری اسٹار کاسٹ نظر آرہی ہے۔ ‘دیوا’ اس سال کی سب سے زیادہ انتظار کی جانے والی فلموں میں سے ایک ہے۔ یہ فلم 11 اکتوبر 2024 کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی۔ اس فلم میں شاہد کپور اور پوجا ہیگڑے مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ اس فلم کو زی اسٹوڈیو اور رائے کپور فلمز نے پروڈیوس کیا ہے۔ اس فلم کے حوالے سے شاہد نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ کے ساتھ فلم کی اپنی پہلی جھلک بھی شیئر کی ہے، جس میں شاہد ایک پولیس افسر کا کردار ادا کرتے نظر آ رہے ہیں۔
شاہد حال ہی میں فلم ‘ تیری بات میں ایسا الجھا جیا’ میں نظر آئے تھے۔ شاہد نے اپنی اداکاری، رقص کی مہارت اور شخصیت کے بل بوتے پر انڈسٹری میں اپنا صحیح مقام بنایا ہے۔ ایک مقبول اداکار کا بیٹا ہونے کے باوجود شاہد کی انڈسٹری میں جدوجہد کسی کا دھیان نہیں گئی۔ وہ کئی فلموں میں کام کرنے کے بعد سرخیوں میں آئے۔ شاہد نے ‘ویواہ’، ‘عشق وش’، ‘کبیر سنگھ’، ‘فدا’، ‘جب وی میٹ’ جیسی کئی سپرہٹ فلمیں دیں۔