شرونی میلے کا انعقاد کرنے والی سب سے پرانی اور اہم تنظیم نویووک سیوا سمیتی کی میٹنگ منعقد

تاثیر۶      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نویووک سیوا سمیتی دلسنگھ سرائے کا شری سدھیر کھوسلا کو صدر منتخب کیا گیا
سمستی پور:06/جولائی(محمد خورشید عالم)سمستی پور ضلع کے دلسنگھ سرائے میں شرونی میلے کا انعقاد کرنے والی سب سے پرانی اور اہم تنظیم “نویووک سیوا سمیتی” کی میٹنگ دھرمیندر جی کی رہائش گاہ پر ہوئی جس میں اہم مسئلہ انتخابات کے ذریعے عہدیداروں کا انتخاب تھا۔ نویوک سیوا سمیتی کے عہدیداروں کا انتخاب دو مبصرین کی نگرانی میں کیا گیا تھا (جن میں شری سنجے کشور جی اور شری دھرمیندر کمار جی شامل تھے)۔ اس میں صدر کے عہدے کے لیے شری سدھیر کھوسلا جی کے نام پر اتفاق رائے کیا گیا، جب کہ نائب صدر کے عہدے کے لیے شری راجیو کمار ساہ اور شری جے پرکاش پودار کے نام پر اتفاق کیا گیا۔ خزانچی کے عہدہ کے لیے شری امود پرساد کے نام کی منظوری دی گئی، جب کہ سکریٹری کے عہدے کے لیے ڈاکٹر سنجیو پرکاش کے نام کی منظوری دی گئی، جسے موجود اراکین نے متفقہ طور پر منظور کیا۔ اب ایگزیکٹو ان افسران کو ہی بنانا ہے۔ اس موقع پر موجود اراکین نے متفقہ طور پر نئے تعینات ہونے والے افسر کو یہ حق دیا۔
معلوم ہو کہ گزشتہ 25 برسوں سے نویووک سیوا سمیتی کے زیراہتمام کانوریا سیوا کیمپ کا انتظام گزشتہ پیر کے روز دلسنگھ سرائے کے مالگڈام روڈ سے گمٹی نمبر 33 تک کیا جا رہا ہے۔ اس سروس کیمپ کے ذریعے جھمٹیا سے سمستی پور کے غریب سٹھان مندر تک گنگا کا پانی لے جانے والے عقیدت مندوں کی بے لوث خدمت کی جاتی ہے۔ اپنے بہت سے سروس کاؤنٹرز جیسے گرم پانی، ٹھنڈا پانی، شکنجی، چائے، پھل، طبی سہولیات وغیرہ کے ذریعے، یہ تنظیم اپنے کارکنوں کو خدمت کے شاندار جذبے سے متعارف کراتی ہے۔دیتا رہا ہے۔
آج کے اجلاس میں ممبران نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ ہماری تنظیم اس سال دوہرے جوش و جذبے کے ساتھ خدمت کے اس جذبے کو آگے بڑھائے گی۔ اس موقع پر موجود اراکین میں مکیش کمار ٹھاکر، دیپک کمار، وجے کمار ساہ، چندن کمار، چندن کمار پودار، منوج کمار ٹھاکر، آکاش آنند، امیت کمار پودار، سنیل کمار ٹھاکر، رام کمار لال، سبھاش سونی، جینارائن ٹھاکر، گریش صراف، شامل تھے۔ میٹنگ میں شنکر شرما، سندیپ کمار راجا، امیت کمار ورنوال، گڈو چودھری، دیپک کمار اور ابھیشیک ورنوال موجود تھے۔