فتح کے جشن کے بعد کنگ کوہلی انوشکا سے ملنے لندن گئے

تاثیر۳      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نئی دہلی ،5 جولائی :ہندوستانی کرکٹ ٹیم ٹی20 ورلڈ کپ جیتنے کے بعد جمعرات 4 جون کو وطن واپس پہنچ گئی۔ کرکٹ سے محبت کرنے والے میرین ڈرائیو پر ٹیم انڈیا کی جیت کا مارچ دیکھنے کے لیے جمع ہوئے۔ ٹیم انڈیا نے وانکھیڑے میں شاندار جشن منایا۔ تو شائقین نے ٹیم انڈیا کو خوش آمدید کہا۔ تاہم جشن کے بعد وراٹ کوہلی کو لندن روانہ ہونے کے لیے ایئرپورٹ پر دیکھا گیا۔
وراٹ اپنی اہلیہ انوشکا شرما کے ساتھ T20 ورلڈ کپ کی جیت کا جشن منانے لندن گئے ہیں۔ ہوائی اڈے پر ان کی ایک ویڈیو سامنے آئی ہے۔ وراٹ کی ویڈیو پیپرازی کے انسٹاگرام پیج سے شیئر کی گئی ہے۔ اس ویڈیو میں کنگ کوہلی ڈیشنگ روپ میں نظر آ رہے ہیں۔ وراٹ انوشکا اور فیملی کے ساتھ جشن منانے لندن گئے ہیں۔ ان کی ویڈیو پر نیٹیزنز نے تبصرے کیے ہیں۔
ورلڈ کپ جیتنے کے بعد وراٹ نے اسٹیڈیم سے انوشکا کو ویڈیو کال کرکے اپنی خوشی کا اظہار کیا۔ اس کے بعد انہیں وجے یاترا کے دوران انوشکا سے ویڈیو کال پر بات کرتے بھی دیکھا گیا۔ انوشکا اور وراٹ ایک بہترین جوڑے ہیں۔ انوشکا نے ہمیشہ وراٹ کے مشکل وقت میں ساتھ دیا ہے۔ وراٹ اور انوشکا نے 2017 میں شادی کی اور نئی زندگی کا آغاز کیا۔ 2021 میں انوشکا نے اپنی پہلی بیٹی وامیکا کو جنم دیا۔ چند ماہ قبل انوشکا اور وراٹ اپنے دوسرے بچے آکے کے والدین بنے۔