نشے میں دھت سپاہی نے اے پی ایکسپریس کی کوچ میں ہنگامہ

تاثیر۳۰      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

جھانسی، یکم جولائی: نئی دہلی سے وشاکھاپٹنم جانے والی اے پی ایکسپریس کی کوچ میں سفر کے دوران شراب کے نشے میں دھت ایک فوجی اہلکار نے اپنے ساتھی مسافروں کے ساتھ بدتمیزی کرتے ہوئے ہنگامہ کھڑا کردیا۔ جب ٹرین جھانسی پہنچی تو مشتعل مسافروں نے ٹرین کی زنجیر کھینچ کر ہنگامہ شروع کر دیا۔ جھانسی کنٹرول روم سے اطلاع ملنے پر آرمی پولیس نے فوجی جوان کو ٹرین سے اتارا۔
ہفتہ کے روز، نئی دہلی سے وشاکھاپٹنم جانے والی اے پی ایکسپریس کے S-2 کوچ میں سفر کر رہے ایک فوجی اہلکار نے شراب کے نشے میں ہنگامہ کھڑا کر دیا۔ جب ٹرین گوالیار اسٹیشن سے جھانسی کی طرف بڑھ رہی تھی تو اس نے مسافروں سے جھگڑا شروع کر دیا اور گالی گلوچ کی۔ یہاں ساتھی مسافروں نے ٹی ٹی ای سے شکایت کی۔ اس کے بعد ٹی ٹی ای نے کنٹرول روم کو واقعہ کی اطلاع دی۔ جیسے ہی ٹرین کل رات 1:10 بجے جھانسی پہنچی، آر پی ایف، جی آر پی اور آرمی پولیس بھی کوچ تک پہنچ گئی۔
اس دوران انہوں نے فوجی جوانوں کو سمجھایا کہ وہ کوئی ہنگامہ نہیں کریں گے۔ لیکن، مسافروں نے اس سے اتفاق نہیں کیا اور اسے ٹرین سے اتارنے کے لیے ہنگامہ شروع کر دیا۔ اس دوران جب ٹرین چلی تو مسافروں نے زنجیر کھینچ لی۔ اس پر ایم سی او نے جوان کو ٹرین سے اتار دیا۔ تبھی مسافروں نے ٹرین کو آگے بڑھنے دیا۔