نوجوان ہندوستانی ٹیم شبھمن گل کی قیادت میں زمبابوے کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز کے لیے ہرارے پہنچ گئی

تاثیر۳      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نئی دہلی ،3 جولائی :ہرارے، 3 جولائی: نوجوان ہندوستانی کرکٹ ٹیم، کپتان شبھمن گل اور کوچ وی وی ایس لکشمن کوچ کی قیادت میں، زمبابوے کے خلاف 6 جولائی سے شروع ہونے والی پانچ میچوں کی T20 انٹرنیشنل سیریز کھیلنے کے لیے یہاں پہنچ گئی ہے۔زمبابوے کرکٹ (زیڈ سی) کی جانب سے ٹوئٹر پر پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو میں، ٹیم کو اپنے سامان کے ساتھ ہوائی اڈے سے نکلتے ہوئے دیکھا گیا۔ پوری ٹیم منگل کو ممبئی سے روانہ ہوئی تھی جبکہ گیل، جو کہ امریکہ میں ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ اسکواڈ کے ساتھ ریزرو سفر کر رہے تھے، وقفے کے بعد نیویارک سے یہاں پہنچے۔
“ہم T20 ورلڈ کپ چیمپئن بھارت کا خیرمقدم کرتے ہیں،” زیڈ سی نے منگل کی رات X پر ایک پوسٹ میں لکھا۔
نوجوان ٹاپ آرڈر بلے باز ریان پراگ، جو اس سیریز میں ہندوستان کے لیے اپنا ڈیبیو کریں گے، نے بی سی سی آئی کی طرف سے پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو میں کہا کہ بچپن سے ہی (قومی ٹیم کے ساتھ) اس طرح کا سفر کرنا ان کا خواب تھا۔انہوں نے کہا، “انڈیا کی جرسی پہننا اور ٹیم کے ساتھ سفر کرنا ایک الگ تجربہ ہے۔ آسام سے آکر میرا خواب ہندوستان کے لیے کھیلنا تھا۔ میں واقعی بہت خوش ہوں۔ جب میں اپنا پہلا میچ کھیلوں گا تو مجھے زمبابوے کے لیے خاص احساس ہوگا۔ یہ اس زمین اور میرے لیے ایک خاص لمحہ ہوگا، جو بہت مقدس ہوگا۔”
پیراگ نے کہا، “پاسپورٹ اور فون کھونے کے بعد، ہم 20 گھنٹے کے سفر کے بعد آخر کار یہاں پہنچے ہیں۔ اب میں اس ٹور کا بے صبری سے انتظار کر رہا ہوں۔”
ایک اور نئے آنے والے میڈیم فاسٹ باؤلر تشار دیشپانڈے نے کہا کہ قومی ٹیم میں ہونے کا احساس “آہستہ آہستہ بڑھ رہا ہے اور یہ میرے لیے ایک خواب کے سچ ہونے جیسا ہے۔ ملک کے لیے کھیلنا بہت خاص بات ہے۔”دیش پانڈے نے کہا، “سب سے اہم چیز ٹیم کے ساتھ سفر کرنا اور انہیں جاننا، ٹیم کے ماحول کو جاننا اور میرے لیے سب سے اہم چیز سفر کے دوران جو مزہ ہے وہ ہے۔”
بائیں ہاتھ کے بلے باز ابھیشیک شرما نے کہا کہ جس دن سے انہوں نے کرکٹ کھیلنا شروع کیا، ان کا ایک ہی خواب تھا، جو ملک کے لیے کھیلنا تھا۔
انہوں نے کہا کہ مجھے معلوم تھا کہ اگر میں محنت کرتا رہوں گا تو مجھے موقع مل جائے گا لیکن مجھے نہیں معلوم تھا کہ مجھے زمبابوے میں بھارت سے باہر موقع ملے گا، ٹیم میں میرے نام کا اعلان ہونے کے بعد مجھے ٹیم (کپتان) شبھمن کی طرف سے فون آیا۔ جب میں اپنے نام کے اعلان کے بعد گھر پہنچا تو مجھے لگتا ہے کہ یہ ایک ایسا لمحہ تھا جسے میں ہمیشہ یاد رکھوں گا۔
آل راؤنڈر شیوم دوبے نے ریزرو کھلاڑیوں سنجو سیمسن اور یشسوی جیسوال کے ساتھ ٹی 20 ورلڈ کپ کے لیے زمبابوے جانے والے گروپ میں شمولیت اختیار کرنی تھی لیکن وہ سمندری طوفان بیرل کی وجہ سے بارباڈوس میں پھنس گئے۔سیمسن، جیسوال اور دوبے دیگر سینئر کھلاڑیوں کے ساتھ جمعرات کی صبح چارٹر فلائٹ سے ہندوستان پہنچیں گے۔ کھلاڑیوں کو بعد میں وزیر اعظم نریندر مودی نئی دہلی میں اعزاز دیں گے۔سائی سدرشن، جیتیش شرما اور ہرشیت رانا کو منگل کو سیریز کے پہلے دو میچوں کے لیے ہندوستانی اسکواڈ میں متبادل کے طور پر نامزد کیا گیا ہے۔ہندوستان اپنا پہلا میچ 6 جولائی کو ہرارے کرکٹ گراؤنڈ میں سکندر رضا کی قیادت میں زمبابوے کے خلاف کھیلے گا۔ باقی چار میچ بھی اسی گراؤنڈ پر کھیلے جائیں گے۔ سیریز کا اختتام 14 جولائی کو ہوگا۔