نیوزی لینڈ کے سینٹرل کنٹریکٹ کی فہرست میں شامل ہوئے رچن رویندر، بین سیئرز

تاثیر۱۰  جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ویلنگٹن، 10 جولائی : رچن رویندر، بین سیئرز، ول اورورکے اور جیکب ڈفی کو نیوزی لینڈ کے پہلے سینٹرل کنٹریکٹ کی پیشکش کی گئی ہے، جبکہ بائیں ہاتھ کے اسپنر اعجاز پٹیل کی فہرست میں واپسی ہوئی ہے۔ تیز گیندباز ایڈم ملنے نے کین ولیمسن اور لوکی فرگوسن کے ساتھ معاہدے کو مسترد کر دیا ہے اور بلیئر ٹکنر کو 20 کھلاڑیوں کی فہرست سے باہر رکھا گیا ہے۔رویندر 2023 کے ون ڈے ورلڈ کپ کے بریک آوٹ اسٹار تھے، جہاں انہوں نے 578 رن بنائے اور پھر جنوبی افریقہ کے خلاف ماونٹ مونگانوئی میں اپنی پہلی ٹیسٹ سنچری بنائی، جسے انہوں نے 240 میں تبدیل کیا۔ وہ مارچ میں نیوزی لینڈ کے مرد کھلاڑی کے طور پر سر رچرڈ ہیڈلی میڈل کے سب سے کم عمر فاتح بنے۔
سنٹرل کنٹریکٹ میں شامل ہونے پر رچن نے نیوزی لینڈ کرکٹ (این زیڈ سی) کے حوالے سے کہا، ‘‘بڑے ہو کر آپ ہر سال ان کنٹریکٹ کی فہرستوں کو دیکھتے ہیں اور سوچتے ہیں کہ ایک دن اس فہرست میں شامل ہونا اچھا ہو گا – اور اب میرے لیے ایسا ہونا خوشی کی بات ہے۔ پچھلے 12 ماہ میں بین الاقوامی کرکٹ کھیلنا بہت اچھا رہا ہے اور میں نے بہت کچھ سیکھا ہے اور یقینی طور سے سدھار کرنے اور بلیک کیپس کو دینے کی بھوک ہے۔‘‘
پچھلے سیزن میں، تیز گیند باز سیئرز اور اورورکے نے اپنے ٹیسٹ ڈیبیو پر متاثر کیا تھا۔ اورورکے نے ہیملٹن میں جنوبی افریقہ کے خلاف 9 اور سیئرز نے کرائسٹ چرچ میں آسٹریلیا کے خلاف 90 رنز دے کر 4 وکٹیں حاصل کیں۔ سیئرز ٹی 20 ٹیم کے باقاعدہ رکن بھی تھے، جبکہ او‘رورک نے وائٹ بال کے دونوں فارمیٹس میں ڈیبیو کیا۔
29 سالہ ڈفی نیوزی لینڈ کی ٹیموں میں ریگولر نہیں ہیں اور انہوں نے ابھی ٹیسٹ ڈیبیو نہیں کیا ہے۔ انہوں نے 2020 میں اپنے ڈیبیو کے بعد سے چھ ون ڈے اور 14 ٹی 20 میں حصہ لیا ہے۔ پچھلے سیزن میں انہوں نے پلنکٹ شیلڈ میں 24.41 کی اوسط سے 31 وکٹیں حاصل کی تھیں۔
نیوزی لینڈ کے سنٹرل کنٹریکٹ 25-2024 کی فہرست میں شامل کھلاڑی:-
فن ایلن، ٹام بلنڈل، مائیکل بریسویل، مارک چیپ مین، ڈیون کونوے، جیکب ڈفی، میٹ ہنری، کائل جیمیسن، ٹام لیتھم، ڈیرل مچل، ہنری نکولس، ول اورورکے، اعجاز پٹیل، گلین فلپس، راچن رویندر، مچل سینٹنر، بین سیئرز، ایش سوڑھی، ٹم ساوتھی، ول ینگ۔