پٹنہ کے جے پربھا میڈانتا ہسپتال میں ڈاکٹرز ڈے منایا گیا۔

تاثیر۳۰      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ہسپتال کے ڈاکٹروں نے مریضوں کے ساتھ خدمت کے ساتھ پیش آنے کے عزم کا اعادہ کیا، ہسپتال کے تمام عملہ اور نرسنگ سٹاف نے ڈاکٹروں کو مبارکباد دی۔
ہسپتال کے میڈیکل ڈائریکٹر ڈاکٹر۔ روی شنکر سنگھ نے کہا، ہسپتال انتظامیہ تمام ڈاکٹروں کو عزت کے ساتھ کام کرنے کا موقع دیتی ہے۔

پٹنہ، 01 جولائی 2024: جئے پربھا میڈانتا سپر اسپیشلٹی اسپتال، پٹنہ میں آج پیر 01 جولائی کو ڈاکٹرز ڈے کے موقع پر ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا، جس میں اسپتال کے تمام ڈاکٹروں نے مریضوں کے ساتھ خدمت کے ساتھ پیش آنے کے اپنے عزم کا اعادہ کیا۔ اس موقع پر ہسپتال کے عملہ، میڈیکل پیرا سٹاف اور نرسنگ سٹاف نے ڈاکٹرز کو ڈاکٹرز ڈے کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہم بھی دل و دماغ اور خدمت کے جذبے سے مریضوں کے علاج میں آپ کے ساتھ مصروف عمل ہیں۔ مریضوں کے تئیں ہماری لگن آپ کا تعاون ہے اور آپ نے ہمیں مریضوں کی خدمت کا سبق سکھایا ہے۔
اس موقع پر ہسپتال کے میڈیکل ڈائریکٹر ڈاکٹر روی شنکر سنگھ نے کہا کہ ڈاکٹر ڈے 01 جولائی کو 1991 سے بھارت رتن ودھان چندر رائے کے یوم پیدائش کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ وہ پٹنہ میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے ہسپتال کی انتظامیہ ہر ڈاکٹر کو عزت کے ساتھ کام کرنے کا موقع دیتی ہے۔ تب ہی وہ مریض کو اپنا بہترین علاج دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ علاج کے لیے انہیں جدید ترین مشینیں، ہر ممکن ٹیسٹ کے لیے آلات وغیرہ فراہم کیے جاتے ہیں۔ وہ ہسپتال میں موجود تمام سہولیات کو بروئے کار لا کر اپنے مریضوں کو فٹ رکھنے کی کوشش کرتے ہیں۔ ڈاکٹر سنگھ نے کہا کہ مریضوں کا علاج کرنے کے علاوہ ہمارے ہسپتال کے ڈاکٹر عام لوگوں کو بیماریوں سے بچنے کے لیے بیدار کرنے کے لیے پروگرام بھی منعقد کرتے ہیں۔ انہیں بتایا جاتا ہے کہ اگر وہ اپنے طرز زندگی کو باقاعدہ رکھیں تو وہ بیماریوں سے بچ جائیں گے۔
اس موقع پر ڈاکٹروں نے ودھان چندر رائے کی سوانح حیات پر روشنی ڈالی اور کہا کہ وہ ایک صحت مند قوم کی تعمیر چاہتے ہیں۔ وہ پہلے ڈاکٹر تھے پھر سیاست دان۔

اس سال ڈاکٹرز ڈے کا تھیم ہے ‘ہیلنگ ہینڈز، دل کی دیکھ بھال’۔ یہ تھیم ڈاکٹروں کی اپنے مریضوں کے تئیں شفقت اور لگن پر زور دیتا ہے۔