کرن جوہر نے اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں انکشاف کیا

تاثیر۱۰  جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی،10 جولئی :کرن جوہر نے ایک حالیہ انٹرویو میں اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں کئی انکشافات کیے ہیں۔ کرن بالی ووڈ کے ایک مشہور ہدایت کار اور پروڈیوسر کے طور پر جانے جاتے ہیں۔ وہ اکیلا ہیں اور سات سال قبل سروگیسی کے ذریعے جڑواں بچوں کے باپ بنے۔ ان کے بچوں کے نام یش اور روحی ہیں۔ کرن سے اکثر ان کی محبت کی زندگی کے بارے میں پوچھا جاتا ہے۔ پروڈیوسر نے ایک انٹرویو کے دوران اپنی ذاتی زندگی پر تبصرہ کیا۔ چالیس سال کی عمر میں انہیں بھی ساتھی کی ضرورت محسوس ہوئی لیکن پچاس عبور کرنے کے بعد کرن نے ساتھی کی تلاش چھوڑ دی۔ کرن نے اس انٹرویو میں کہا کہ اس کے پیچھے کئی وجوہات ہیں۔
کرن جوہر کا کہنا ہے کہ میں کئی سالوں سے سنگل ہوں۔ میرا کسی سے رشتہ نہیں ہے۔ سچ پوچھیں تو میں اپنی پوری زندگی میں اب تک ڈیڑھ سال ایک رشتہ میں رہا ہوں، لیکن میں آپ کو الفاظ میں بیان نہیں کر سکتا کہ میں اب سنگل ہونے سے کتناخوش ہوں۔ اب مجھے نہیں لگتا کہ میں مستقبل میں کبھی رشتہ میں رہوں گا۔ میرا دن میری ماں اور بچوں سے شروع ہوتا ہے اور ان کے ساتھ وقت گزارنے پر ختم ہوتا ہے۔ انہوں نے کہا، “جب میں 40 سال کا ہوا تو مجھے اپنی زندگی میں ایک ساتھی کی ضرورت محسوس ہوئی… لیکن جب سے میں پچاس کو پار کر گیا، مجھے ایسا محسوس ہونے لگا کہ مجھے اپنی زندگی میں اب کسی اور کو نہیں چاہیے۔ ملک کے اندر اور باہر لوگوں سے ملنے کے حالات مجھے ابھی کسی پارٹنر کی ضرورت محسوس نہیں ہوتی۔
کرن جوہر کے کام کی بات کریں تو ان کی فلم سات سال کے طویل وقفے کے بعد گزشتہ سال ریلیز ہوئی تھی۔ انہوں نے ‘راکی اور رانی کی پریم کہانی’ سے بطور ہدایت کار واپسی کی۔ اس فلم میں عالیہ بھٹ اور رنویر سنگھ نے مرکزی کردار ادا کیے تھے۔ اس کے علاوہ دھرما پروڈکشن کی فلم ‘بیڈ نیوز’ 19 جولائی سے سینما گھروں کی زینت بنے گی۔ اس میں وکی کوشل اور ترپتی ڈمری نے مرکزی کردار ادا کیے ہیں۔