کمل ہاسن نے رجنی کانت کے ساتھ کام نہ کرنے کا انکشاف کیا

تاثیر۲      جولائی ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی 2 جولائی :فلم ‘کلکی 2898 اے ڈی’ حال ہی میں ریلیز ہوئی ہے اور اس نے باکس آفس پر ایک نیا ریکارڈ بنایا ہے۔ اس فلم میں پربھاس، دیپیکا پدوکون، امیتابھ بچن، کمل ہاسن جیسے تجربہ کار اداکار شائقین کو محظوظ کررہے ہیں۔ اب فلم کے ساتھ ساتھ اداکاروں کی ذاتی زندگی کے بھی چرچے ہونے لگے ہیں۔ دریں اثنا، کمل ہاسن اور رجنی کانت کے درمیان تعلقات کیسے ہیں؟ کیا مستقبل میں ان کے ساتھ کام کرنے کا کوئی امکان ہے؟ یہ انکشاف ہوا ہے۔
رپورٹس کے مطابق، کمل ہاسن نے رجنی کانت کے ساتھ اپنے تعلقات کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا، ‘میرے اور رجنی کانت کے درمیان کوئی مقابلہ نہیں ہے۔ ہم دونوں نے اپنے ابتدائی کیریئر میں کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا ہے۔ اس کے بعد ہم نے فیصلہ کیا کہ اب ہم ساتھ کام نہیں کرنا چاہتے۔ ہم کسی دو حریفوں کی طرح نہیں ہیں۔ رجنی کانت اور میرے گرو بھی ایک ہی تھے۔ ہمارے درمیان کہیں اور کسی طرح مقابلہ نہیں تھا، اس لیے ہمارے درمیان ہمیشہ کھلا مقابلہ ہوتا تھا۔ اس میں کبھی کوئی دشمنی نہیں تھی، دو مختلف طریقے تھے۔
انہوں نے کہا، ‘ہم نے کبھی ایک دوسرے پر تنقید نہیں کی۔ اہم بات یہ ہے کہ یہ فیصلہ اس وقت ہوا جب میں اور رجنی کانت بیس سال کے تھے۔ ایسا نہیں ہے کہ ہم بوڑھے ہوئے اور پھر یہ گیان حاصل کیا۔ اس لیے اگر ہمیں مستقبل میں ایک ساتھ کام کرنے کا موقع ملا تو ہم ضرور کام کریں گے۔ کوئی بھی شخص ایک دوسرے کی فلم میں بطور مہمان فنکار کام کر سکتا ہے۔
کمل ہاسن اور رجنی کانت تامل سنیما میں ایک خاص مقام رکھتے ہیں۔ انہوں نے کئی دہائیوں تک اپنی اداکاری سے تامل سنیما کا سر فخر سے بلند کیا ہے۔ دونوں فلم ساز۔ بالاچندر کے شاگرد ہونے کے ناطے وہ کئی فلموں میں ایک ساتھ نظر آئے ہیں۔ تاہم، انہوں نے زبردست مقبولیت حاصل کرنے کے بعد ایک ساتھ کام نہیں کیا۔ دونوں کو ہمیشہ ایک دوسرے کو سپورٹ کرتے دیکھا گیا۔ آج بھی ان دونوں معروف اداکاروں کے درمیان دوستی برقرار ہے۔
کمل ہاسن کو حال ہی میں ‘ کلکی 2898’ میں اپنی اداکاری کی جھلک دکھاتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔ افسانوی کہانی پر مبنی، وشنو کے دسویں اوتار کی کہانی کو ہدایت کار ناگ اشون نے ان تجربہ کار اداکاروں کو اکٹھا کر کے پردے پر لایا ہے۔ ان فنکاروں کے ساتھ پربھاس، دیپیکا، بگ بی، دلکر سلمان، مرونال ٹھاکر، وجے دیوراکونڈا بھی اپنی اداکاری کی جھلک دکھاتے نظر آرہے ہیں۔
واضح رہے فلم کو باکس آفس کلیکشن کی وجہ سے شائقین کی جانب سے اچھا رسپانس مل رہا ہے۔ کمل ہاسن جلد ہی ایس شنکرکی فلم ‘انڈین 2’ میں نظر آئیں گے۔ وہ 1996 میں ریلیز ہونے والی فلم ‘انڈین’ میں کمانڈر کے کردار میں نظر آئے تھے۔ اس فلم میں اپنی اداکاری پر انہیں نیشنل ایوارڈ بھی ملا۔